2011.10.05.
01:17

Írta: ella_

well cum

Szóval ez a tényleges első poszt, egy kicsit váratott magára!:)
Szóval hol is kezdjem...

Anno mikor először elkezdtem érdeklődni a dreadlock iránt, még nem volt tele az utca mindenféle pulifrizurával, főleg nem nálunk vidéken (Összesen 1db volt az egész városban!:)). A fodrászok is elég tanácstalanok voltak ezügyben, ezért az interneten próbáltam keresgélni és egy két információ volt is, de vagy kevés vagy nem olyan formában/részletesen/megközelítésben ahogy azt szerettem volna. Pár külföldi oldal, pár youtube videó, de többnyire általam nem túl használható dolgok, de végül is sikerült átlátni a dolgokat.

Elsősorban ezért hoztam létre ezt a blogot, hogy ami "tudást" összeszenvedtem magamnak ez idő alatt megpróbáljam valahogy rendszerezni összeszedetten, hátha valakinek segítségére szolgál majd. A haj készítésen/ápoláson túl igyekszem majd érinteni egyéb témákat is, amik akár közvetve kapcsolódnak a témához talán majd kicsit szubjektíven is, előre is elnézést.

Addig is legyetek jók!:)

Szólj hozzá!

Címkék: bevezető

A bejegyzés trackback címe:

https://dreadlock.blog.hu/api/trackback/id/tr973279223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása